Poskrbite za redno objavljanje zanimivih vsebin, ki bodo pritegnile vaše obstoječe in potencialne stranke, sodelavce in poslovne partnerje.
Družbena omrežja so prinesla nove možnosti oglaševanja. Brez velikih dvomov sta Facebook in Instagram odličen način promocije in odličen način za grajenje skupnosti in že dolgo nista le omrežji za preživljanje prostega časa. Z natančno izbrano publiko, močno strategijo in pravimi vsebinami, lahko povečate svojo prepoznavnost, hitro in učinkovito razširite krog potencialnih kupcev in povečate spletno prodajo.
Oglaševanje na družabnih omrežjih danes ni več le priporočeno, temveč nujno. Vse pomembnejša je tudi integracija spletne strani v družabna omrežja, kot sta Facebook in Instagram, ter sposobnost uporabnikov, da soustvarjajo vsebine. S tem se poveča baza uporabnikov in pridobiva mnenja, ter se na tak način sooblikuje produkte. To pomeni, da je postala komunikacija dvosmerna. Da bodo naše vsebine lažje dosegljive širši javnosti ter bomo imeli več možnosti, da sledilci odkrijejo vaš Instagram račun, morate vse družbene medije, na katerih delujete, povezati med seboj. Za hiter dostop do vašega računa je zelo dobrodošlo tudi, da na dno spletne strani dodate ikono s povezavo ter da objave prikazujete tudi na spletni strani.
Recept, kako povečati prepoznavnost kmetije, ni kompliciran. Za to boste potrebovali zgolj dostop do spleta, čas, (samo) disciplino ter dobro zgodbo. Kmečki izdelki potrebujejo zgodbe, ki pritegnejo potrošnika.
Potrebovali pa boste ogromno vztrajnosti, samo, če boste čez daljše obdobje spremljali rezultate, boste ugotovili kaj deluje (in kaj ne) in kaj konkretno počnete, da je vaša komunikacija s trgom in kupci uspešna – vse to z namenom, da boste tisto kar deluje ponovili spet in spet …
Ne bojte se preizkušanja novih stvari, bodite inovativni in razmišljajte zunaj okvirjev. In predvsem, ne čakajte! Stopite iz cone strahu in si izdelajte strategijo prodaje na lastni kmetiji. Če imate produkt, v katerega verjamete, imate prav vse! Najprej morate verjeti vase, v lasten produkt, v zgodbo, ki jo ustvarjate, da bodo tudi drugi temu sledili in vas podpirali. Zelo pomembno je tudi, da veste, kdo so vaši kupci, za koga boste razvijali svojo zgodbo.
Bodite aktivni.
Poskrbite za redno objavljanje zanimivih vsebin, ki bodo pritegnile vaše obstoječe in potencialne stranke, sodelavce in poslovne partnerje. Z vsebinami ne mislimo samo na besedila. Pomagajte si s fotografijami, ki prikazujejo osebe, ki uporabljajo vaš produkt, naj ne prikazujejo le izdelka. Na ta način se bodo posamezniki lažje poistovetili s storitvijo ali produktom. Kombinirajte resne vsebine z bolj lahkotnimi in zabavnimi. Bodite pozorni, da z uporabniki komunicirate na preprost način, brez uporabe žargona, ki ga marsikdo sploh ne razume. Objave lahko promovirate na dva načina, izbirate lahko med organskimi ter med plačljivimi objavami in oglasi. Organske objave so vaše objave, ki jih niste plačali. Z njimi boste dosegli nekaj vaših bolj ali manj »naključnih« sledilcev, ki bodo v danem trenutku pregledovali svojo časovnico, ker je prostor časovnice omejen, je precej omejen tudi njihov organski doseg. Na drugi strani so, plačane oziroma promovirane objave, za katere plačate, da jih vidi več uporabnikov. Pri tem lahko določite tudi nekaj osnovnih kriterijev, kakšno ciljno občinstvo želite nagovoriti. Promovirane objave so namenjene spodbujanju aktivnosti, oziroma vpletenosti uporabnikov na Facebook časovnici, na primer všečkanju, deljenju objav ter komentiranju. Poleg spodbujanja vpletenosti uporabnikov lahko s Facebook oglasi dosežete še mnoge druge oglaševalske cilje, kot so povečanje obiska na spletni strani, spodbujanje nakupov in drugih akcij na spletni strani ter zbiranje e-poštnih naslovov.
Facebook in Instagram sta odličen način promocije in odličen način za grajenje skupnosti, sta pa nekoliko omejena. Facebook in Instagram imata kar precej poglobljen in razložen protokol oglaševanja in pa zelo jasna pravila, ki se ves čas posodabljajo. V prvi vrsti morate spoznati in spoštovati politiko oglaševanja in prav tako vsa opozorila, ki so prilagojena za posamezne države.
Objavljeno: v Kmečki glas, 21.04.2021